روزنوشت پنج شنبه
































دلنوشته های دخترمردادی

سلام دوستای من خوبید؟

امروز صبح ساعت10بیدار شدم واتاق رومرتب کردم وکلی اهنگ گوش کردم وتونت بودم واس بازی وبعدش فیلم دیدم اومدم بالا ناهارخوردم وخوابیدم بیدارشدم اومدم پایین مامانم رفت میوه فروشی یکدفعه ای با مامان بزرگم اومد داییم اومده بود دنبالمون بریم دوربزنیم رفتیم دورزدیم واومدیم خونه اومدم روزنوشت روآپ کن دوستای گلم توروخدا برام دعا کنید

دوسستتون دارم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 14 شهريور 1392سـاعت 21:35 نويسنده فهیمه| |

Design by: pinktools.ir